شیلنگ سیلیکونی

راهنمای خرید شیلنگ سیلیکونی

راهنمای خرید شیلنگ سیلیکونی

از خودرو گرفته تا فرآوری مواد غذایی، لوله های سیلیکونی و شلنگ سیلیکونی به طور رایج در بسیاری از صنایع استفاده می شود. ویژگی همه کاره این شیلنگ و لوله آن را برای انواع کاربردها مناسب کرده است. برای انواع مختلف کاربردهای انتقال سیال، این نوع خرطومی و شیلنگ سیلیکونی تقریباً در هر صنعتی مورد نیاز است.

یکی از دلایل اصلی استفاده از این لوله و شیلنگ سیلیکونی توانایی آن در تحمل دمای بسیار بالا است. جدای از این، بسیاری از ویژگی های دیگر وجود دارد که باعث شده است این شیلنگ لاستیکی و لوله سیلیکونی با دمای بالا به اولین انتخاب در طیف گسترده ای از صنایع تبدیل شود. هنگامی که نیاز به انتقال مایع به فشار بالا و همچنین کنترل دمای بالا نیاز دارد لوله سیلیکونی تقویت شده و شیلنگ لاستیکی سیلیکونی راه حل عالی ارائه می دهد.

برای خرید شیلنگ سیلیکونی باید اطلاعات کاملی از این شیلنگ داشته باشید زیرا بالاترین کیفیت، باعث بالاترین طول عمر از این شیلنگ را به همراه دارد. بنابراین این مقاله را به صورت کامل مطالعه نمایید تا بهترین شیلنگ سیلیکونی را خریداری نمایید.

در صورت نیاز به مشاوره می توانید با مشاورین ما تماس بگیرید تا شما را برای خرید بهتر راهنمایی کنند.

مشاورین کندو هیدرولیک: 021.33990801 و 021.36348614 و 09124086778 و 09124273483

کاربردهای خرطومی و شیلنگ لاستیکی سیلیکونی

نمی توان انکار کرد که کاربرد خرطومی سیلیکونی و شلنگ سیلیکونی قابل توجه است. با اندازه ها و مشخصات مختلف، می توانید موردی را که برای برنامه های شما مناسب است پیدا کنید یا بسازید. بیایید نگاهی به برخی از صنایعی بیندازیم که این لوله های سیلیکونی و شیلنگ لاستیکی سیلیکونی در آنها کاربرد زیادی دارد:

صنعت پزشکی و دارویی: از آنجایی که این شیلنگ به راحتی تمیز و استریل می شود، کاربرد بسیار خوبی در بخش داروسازی و پزشکی پیدا می کند. جدای از این، این نوع لوله و شیلنگ سیلیکونی برای بافت های زنده مضر نیست. در کنار این، هیچ پاسخ آلرژی زایی ایجاد نخواهد کرد.

به دلیل تمام این ویژگی‌ها، لوله سیلیکونی در تجهیزات، فرآیند درمان و دستگاه‌هایی مانند کاتترها، لوله‌های تغذیه، ایمپلنت پزشکی و غیره استفاده می‌شود. در بخش پزشکی، پروفیل ساخته شده از لاستیک سیلیکونی کاربرد آب‌بندی و واشر را ارائه می‌دهد. علاوه بر این، انتقال ایمن مایع در دستگاه های پزشکی را نیز تضمین می کند.

شیلنگ سسیلیکونی تقطیر: از شیلنگ های سیلیکونی در زمان تقطیر مورد استفاده می شود زیرا که این شیلنگ بی رنگ و بی بود می باشد.

صنعت الکترونیک: اگر در مورد برنامه های کاربردی در صنعت الکترونیک صحبت کنیم، لیست بی پایان خواهد بود. لوله لاستیکی سیلیکونی عمدتاً در تعدادی از محصولات الکترونیکی برای انتقال سیال و همچنین آب بندی مدارهای داخلی و پردازنده ها استفاده می شود. این لوله و مهر و موم همچنین لایه ای از محافظت از ابزارهای الکترونیکی را در برابر رطوبت، خوردگی، گرمای بیش از حد و سایر شرایط تشکیل می دهد.

صنعت هوانوردی: لوله های سیلیکونی می توانند دما و استرس شدید را تحمل کنند. به همین دلیل، لوله های سیلیکونی به طور گسترده در صنعت هوانوردی استفاده می شود. درست از سطل های بالای سر گرفته تا مجرای هواکش، این لوله در همه جا در هواپیما استفاده می شود.

شیلنگ سیلیکونی از کجا بخرم

مزایای لوله و شیلنگ سیلیکونی

برخی از مزایای مهم لوله سیلیکونی در زیر ذکر شده است:

اولین و مهمترین مزیتی که با لوله لاستیکی سیلیکونی و شیلنگ سیلیکونی مرتبط است این است که در مقایسه با سایر لاستیک‌های ارگانیک کمتر مستعد پیری حرارتی است. با گذشت زمان، دمای بالا باعث می شود شیلنگ های آلی یا لاستیکی دیگر ترک بخورند یا از کار بیفتند. اما، لوله های سیلیکونی و شیلنگ سیلیکونی تحت دمای شدید حتی برای سال های زیادی بدون تاثیر باقی می مانند.

مزیت دیگر این است که این لوله عملکرد طولانی مدت و بهتر را در شرایط سخت تضمین می کند. علاوه بر این، معمولاً دارای خاصیت ترک خوردگی خمشی کمتر در چرخه های فشار و دمای بالاتر است.

لوله و شیلنگ لاستیکی سیلیکونی نیز به دلیل دوام آن نسبت به لوله و شیلنگ لاستیکی معمولی دیگر ترجیح داده می شود. با گذشت زمان، سایر لوله ها و شیلنگ های لاستیکی ضعیف می شوند و نیاز به تعویض سریع دارند. در حالی که لوله سیلیکونی، دوام و عملکرد بهتری را در مقایسه با شیلنگ و لوله لاستیکی همتای خود ارائه می دهد.

لوله سیلیکونی معمولاً به رنگ شفاف موجود است که به بررسی جریان بصری مایع کمک می کند. همچنین می توان آن را در رنگ های دیگر مانند قرمز، آبی، زرد، نارنجی و بسیاری دیگر ساخت. بنابراین، شما می توانید رنگ را بر اساس نیاز خود انتخاب کنید.

شتستشوی آسان یکی دیگر از مزایای مهم این لیست است. مواقعی وجود دارد که افراد در برداشتن شیلنگ های لاستیکی آلی دچار مشکلاتی می شوند. این به دلیل ماهیت چسبنده شیلنگ لاستیکی رخ می دهد. شیلنگ لاستیکی سیلیکونی به راحتی از قطعات جدا می شود زیرا در جایی گیر نمی کند.

مطالب پیشنهادی: چگونه شیلنگ سیلیکونی را تمیز کنیم؟

یکی از مزایای استفاده از این لوله این است که پایه مواد اولیه این لوله با تثبیت کننده های حرارتی طراحی شده است که باعث می شود لوله در برابر حرارت و فشار بالا مقاومت کند.

چه ویژگی هایی از لوله سیلیکونی باعث می شود افراد آن را انتخاب کنند؟

لوله سیلیکونی دارای خواص فیزیکی عالی است که این لوله را برای عملکردهای خاص ایده آل می کند. بسیار انعطاف پذیر است، به این معنی که می توان آن را تا حد معینی بدون پارگی کشید. برخی از ویژگی های مهم این لوله عبارتند از:

لوله و شیلنگ لاستیکی سیلیکونی ماهیت انعطاف پذیری دارند، بنابراین به راحتی می توان آن را به صورت دور تا کرد و در صورت عدم استفاده ذخیره کرد.

تغییر دمای ناگهانی را می توان با این لوله سیلیکونی به راحتی کنترل کرد.

شیلنگ لاستیکی سیلیکونی به دلیل کیفیت شفاف خود به طور گسترده برای حمل و نقل محصولات غذایی و نوشیدنی استفاده می شود.

به دلیل ماهیت مقاومت در برابر جرقه شناخته شده است. این لوله مخصوصا برای حفظ استحکام حتی در حضور جرقه الکتریکی طراحی شده است. این ویژگی باعث می شود افراد شیلنگ لاستیکی سیلیکونی را برای کاربردهای الکتریکی انتخاب کنند.

لوله سیلیکونی دارای تقویت بسیار خوبی است زیرا مواد این شیلنگ با الیاف تقویت شده است تا استحکام بیشتری به آن اضافه شود.

رسانایی حرارتی خوب و کشیدگی زیاد این لوله همچنین افراد را قادر می سازد تا آن را برای کاربردهای آب بندی متعدد خود انتخاب کنند.

راهنمای انتخاب لوله و شیلنگ لاستیکی سیلیکونی

هنگام خرید لوله سیلیکونی، باید این عوامل را در نظر بگیرید:

  • فشار سیستم
  • دمای سیال
  • شفافیت لوله
  • ویسکوزیته لوله

چرخه تعمیر و نگهداری و سازگاری سیال شیلنگ لاستیکی سیلیکونی

اگر به دنبال لوله لاستیکی سیلیکونی با کیفیت بالا یا شلنگ سیلیکونی هستید یا می خواهید در مورد آن بیشتر بدانید، می توانید با متخصصان ما تماس بگیرید. کندو هیدرولیک مجموعه ای جامع از لوله های لاستیکی سیلیکونی و شیلنگ سیلیکونی را در اندازه ها، مشخصات، رنگ ها و همچنین در درجه های خاص ارائه می دهند.

نتیجه

اشکال و طرح های مختلفی از لوله لاستیکی سیلیکونی وجود دارد که به طور خاص مطابق با نیاز برنامه طراحی شده است. لوله لاستیکی و شیلنگ سیلیکونی دارای مزایا و ویژگی های متعددی است که آن را برای بسیاری از صنایع عالی می کند. با راهنمای انتخاب ذکر شده در بالا، می توانید دریابید که کدام لوله برای کاربرد شما مناسب است.

بعد از اینکه شیلنگ متناسب با صنایع خود انتخاب کردید نوبت به خرید شیلنگ سیلیکونی میرسد. برای خرید شیلنگ سیلیکونی خرید از معتبرترین مرکز یکی از نکات مهم می باشد زیرا هرچه کیفیت شیلنگ سیلیکونی بالاتر باشد، عمر بیشتری هم خواهد داشت. کندو هیدرولیک علاوه بر دارا بودن بهترین قیمت، ارائه دهنده بالاترین کیفیت شیلنگ سیلیکونی در تهران می باشد و شیلنگ سیلیکونی را به تمام نقاط کشور ارسال می کند.

در صورت نیاز به مشاوره می توانید با مشاورین ما تماس بگیرید تا شما را برای خرید بهتر راهنمایی کنند.

مشاورین کندو هیدرولیک: 021.33990801 و 021.36348614 و 09124086778 و 09124273483

کلمه‌ی شلنگ در لغتنامه‌ی دهخدا به معنی قدم بلند برداشتن است اما شیلنگ برگرفته از واژه‌ی آلمانی schlauch که به معنی لوله‌ی لاستیکی یا پلاستیکی برای انتقال مایعات و یا گازها است.
هرچند که در زبان مشاوره از هردوی این لغات استفاده می‌شود اما درست‌تر آن است که بگوئیم شیلنگ

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *