شیلنگ سیلیکونی

چگونه شیلنگ سیلیکونی را تمیز کنیم؟

چگونه شیلنگ سیلیکونی را تمیز کنیم؟

برای تمیز کردن شیلنگ سیلیکونی می توانید از غلظت 50٪ محلول اسید سیتریک درجه پزشکی استفاده کنید. می توانید لوله سیلیکون را خیسانده و در محلول اسید سیتریک در آب گرم 40 درجه تمیز کنید. دلیل پیشنهاد ما برای استفاده از این روش این است که استفاده از محصولات دیگر خطر تغییر رنگ شیلنگ شما را ایجاد می کند، در حالی که ماده تمیز کننده بدون آسیب رساندن به سیلیکون، باقی مانده، تغییر رنگ یا از بین بردن درخشش اصلی آن را تمیز می کند.

چگونه شیلنگ سیلیکونی را تمیز کنیم؟

چگونه شیلنگ سیلیکونی را تمیز کنیم؟

شیلنگ سیلیکونی تمیز کنید 

اگر ماده تمیز کننده ذکر شده در بالا را ندارید، می توانید 15٪ مواد شوینده در آب اضافه کنید تا شلنگ سیلیکونی تمیز شود و سپس شلنگ سیلیکونی را خشک کنید. برای تمیز کردن شلنگ ها می توانید از آب گرم و صابون و پارچه مرطوب استفاده کنید. برای تمیز کردن شلنگ سیلیکونی خود می توانید از دستمال مرطوب کودک نیز استفاده کنید. این کمی راحت تر است و استفاده از آن ایمن است.

امیدواریم این وبلاگ برای شما مفید واقع شده باشد. امیدوارم بتوانید شیلنگ های سیلیکونی را به خوبی تمیز کنید.

برای کسب اطلاعت بیشتر پیشنهاد ما مطالعه مقاله پایین می باشد. نظرات ارزشمند و سازنده خود را در بخش نظرات برای ما ارسال کنید.

کلمه‌ی شلنگ در لغتنامه‌ی دهخدا به معنی قدم بلند برداشتن است اما شیلنگ برگرفته از واژه‌ی آلمانی schlauch که به معنی لوله‌

لاستیکی یا پلاستیکی برای انتقال مایعات و یا گازها است. هرچند که در زبان مشاوره از هر دو این لغات استفاده می‌شود اما اینکه

بگوئیم شیلنگ درست‌تر آن است.

 

مطالعه بیشتر: شیلنگ سیلیکونی نسوز چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *