شیلنگ سیلیکونی

لوله سیلیکونی برای صنعت پزشکی

چگونه شیلنگ سیلیکونی نصب کنیم؟

هنگامی که صحبت از نجات جان یک فرد یا انجام هر گونه اقدامات پزشکی می شود، ابزار پزشکی و جراحی نقش اساسی دارند. این ابزارها و تجهیزات می تواند هر چیزی باشد، از سیستم های نظارت دیجیتال پیچیده گرفته تا سرنگ ها و قیچی های کوچک. ابزارهای مورد استفاده در هر محیط مراقبت های بهداشتی باید با استفاده از ماشین آلات دقیق و قطعات با کیفیت بالا ساخته شوند زیرا نمی توانند هیچ نقصی داشته باشند.

یکی از اجزای اصلی مورد استفاده در ابزار و تجهیزات پزشکی، محصولات سیلیکونی است. لوله های سیلیکونی به دلیل زیست سازگاری منحصر به فرد و دوام فیزیکی خود، نقش اساسی در تعداد بی شماری از کاربردهای بهداشتی مانند پمپ های تغذیه، تجهیزات توزیع دارو، کاتترها، تجهیزات تشخیصی، منیفولدهای انتقال مایع یکبار مصرف و مجموعه های بسته، واشر فیلتراسیون، دیالیز ایفا می کنند. ماشین آلات و تجهیزات پردازش .

کندو هیدرولیک لوله‌ها و شیلنگ‌ها سیلیکونی را برای کاربردهای پزشکی و دارویی در انواع مواد با کارایی بالا توسعه، عرضه می‌کند. لوله و شیلنگ در امکانات اتاق تمیز با استفاده از شیوه های تولید خوب که مطابق با  استانداردهای کلاس VI داروسازی ایالات است، اکسترود می شوند. این محصولات سیلیکونی با دماهای شدید، بخار و مواد شیمیایی تهاجمی مرتبط با   رژیم‌های استریلیزاسیون در محل (SIP)  و  تمیز کردن در محل (CIP) سازگار هستند.

پیشنهاد مطالب: شیلنگ سیلیکونی چیست؟

مواد

شیلنگ و لوله در طیف کاملی از مواد موجود است: فولاد ضد زنگ (304، 316 و 316 EP)، برنج، فولاد کربن،  درپوش PTFE، اپوکسی ctd. فولاد، پلی سولفون، Hastaloy®، PVDF، Monel™، پلی پروپیلن، Delrin®،  سیلیکون  و  جامد PTFE . شیلنگ‌ها و لوله‌های Trelleborg را می‌توان به صورت عمده یا اتصالات به طول برش داده و تحت فشار آزمایش کرد.

قیمت و خرید شیلنگ سیلیکونی پزشکی

برای هرید شیلنگ سیلیکونی نسوز با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت می توانید به تولید کننده شیلنگ سیلیکونی نسوز که کندو هیدرولیک می باشد مراجعه نمایید. همچنین می توانید در صورت نیاز با مشاورین ما تماس بگیرید و اقدام به ثبت سفارش اینترنتی نمایید.

پیشنهاد کندو هیدرولیک

شیلنگ سیلیکونی

لوله سیلیکونی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *